Lopultakin on sopivasti lunta.

20160223_124752.jpg

Omaselfie ladulla.

 

20160223_125155.jpg

Siellä metsän puutkin kumarsi minulle.

Eilen olin koneladulla, muuten olis mennyt hyvin mutta side hajos, puolet 5km matkasta oli vielä hiihtämättä. Onni oli että olin lentokentän maastossa hiihtämässä siitä oli lyhyt matka urheiluliikkeeseen korjauttaan sidettä, sieltä oli jokin vaijeri poikki ja siteet meni vaihtoon. Yrittäjä tarjos kokeiluun uusia karvapohjasuksia, no siitä lentokentän laduille takaisin ja hiihdin 3km lenkin, hyvä tuntuma vaikkakin minulle löysät sukset joten ei tullut kauppoja.

Lähteissä viiletti Jari Isometsä ohitseni luistelu tyylillä, ei ollut kilvantyyli kadonnut häneltä, niin vauhdilla meni etten kerennyt huutaan kirityksiä, kuin ennen Jartsalle ja kumppaneille huudettiin lapin hiihtokilpa latujen varella. Lapin nuorukaiset oli reilua porukkaa, ilmeni puulaakikisoissa viesti. Minä hiihdän osuuttani verenmaku suussa niin urheilukion pojat juoksee ladun vierellä ja kirittää minua samoin kun minä hetkeä aijemmin heitä, tämä on jäänyt lähtemättömästi muistiini.