Aamusta jo kahdeksalta tein pienen kasvimaani valmiiksi, sitten suihkun kautta auton nokka Räyskälän suuntaan, matkalla poikesin syömään karkkilassa, muru tulee huomena perässä.

Minulle oli tullut tanskasta tortaina paketti matkahuollon kautta ja siinä oli potkulauta 13v lahjaksi pojalle, monta viestiä vaihdeltiin hänen kanssaan miten onnistun lahjani luovuttaan hänelle se kun olis kiva saada ennen kun koulu loppuu. Ymmärrän että kevereitten pitäs nähdä se ihka uutena.

Potkulauta oli yhdessä valittu kun olimme kertonut mistä  nettisivulta katselee ja onnistuttiin yhdistään neuvottelut pojan minun ja äidin kanssa niin tuli mieleinen lauta, me oli annettu yläraja mitä ei saanut ylittää ja hienosti yhteispelillä minun tilaus onnistui, mutta siitä tuonempana.

Siispä kun olin menossa Räyskälään niin sovimme että tavataan Tammelan iltatorilla, poika, siskonsa ja äiti sekä mamma ja pappa tulee kuunteleen Teuron Torvia, porukassa soittaa papan kaksi veljeä.

Taas alkoi viestittely, muistatko ottaa paketin mukaan ja koska tulet ym, perillä tervehdittiin sukua ja kuulin että kyllä oli minua odottettukin kovasti, en vienyt pakettia torille vaan odottelin kysymyksiä viimeinkin se tuli, tietysti mietin tulikohan se mukaan ollenkaan mutta mene kuitenkin varoiksi tarkistaan auton peräkontista.

Oho olipa leveetä hymyä pojan kasvoilla kun lapset palas autolta, olin jo saanut kaksi eri kiitos viestiä ja lisää tuli kiitoksia kun odotettu paketti oli käsillä. Myöhemmin äiti lähetti minulle kuvan onnellisen pojan kurvailua potkulaudalla.