Puutarha on kutsunut niin paljon ettei kerkiä blogiin kirjoitteleen, eräs kaukana asuva ystävä jo soitti mitä kuuluu, seki puheli jäi lyhyeksi, olin mehiläisen odotustilassa menossa piikille.

Kasvimaat kylvin jo viimeviikolla, eilen haravoin nurminkon leikkuujätettä katteeksi. Perenapekkejä olen siirrellyt, vimmekesänä oli lapiohommat kiellettyjä joten nyt olen käännellyt niin kuin ei missään olis vikaa ollutkaan. Toissayönä oli kuitenkin selkä väsymyksestä kipee niinpä eilen en koskenut lapioon ollenkaan, kaksi viikkoa olen todella paljon työllistänyt lapion ja itseäni.

Kuntosalilla olen vielä käynyt kaksi kertaa viikkossa, sen aloin hiihtoloman jälkeen huuhtikuun puolessa välissä. Hiihtomalla sain hyvän kuntoon itseni niin sitä nyt yritän parhaani ylläpitää. Pilatesryhmästä alkoi kesäloma mutta kotona aamulla teen muutaman liikkeen herätys liikunnaksi.

Tämäkin on pikainen postaus tänään on se viikon toinen kuntosali päivä ja samalla reisulla pääsee kaupoille. Parikymmentä kilsaa matkaa cityyn joten siihen pitää samaan käyntiin sovittaa kaikki asiat, puutarhalla poikkeemiset on parasta siellä on kaunista.