Meille on iskenyt talven lenssu. Tartunnan
sain poikani luona, siellä oli tauti puhkeamis vaiheessa. Mutta kun oli tytön 9v ja en kysellyt nuhatilannetta olenkaan ennen lähtöäni.

 Minulle tuli silmiin sidekalvotulehdus, kolme päivää on räkää tullut silmistä niin että tuntuu kuin silmät kelluis räässä, punaiset kuin särjellä. Minä sain jo perjantaina limaa nostavaa lääkettä mikä auttaa hyvin, vain ne silmät piti mennä näyttään eilen.

  Muru lähti lääkäriin äsken, hän oli delekoinut työitä pojille, itse eniten työpöytä työskentelyä, mutta oli jotain mennyt näyttään ja nostanut käden äkkiä niin oli jalat mennä alta.
Me on nukuttu lauantaista asti eri kerroksissa että saadaan edes vähän nukuttua. Minä yskin kolmetuntia lääkkeen jälkeen niin että kuuluu lattian läpi alakertaan asti.
Olisko minulla leikko laskenut vastustus tasoa kun kuitenkin sain vaikka olen rokotettu.

Nyt vain lepoa lepoa että tauti saadaan voitettua hyvässä tahdissa...

 
         
                           ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


 Levite helpottamaan hegitystä.

Hunajaa
Inkivääriä raasteena
Valkosipulia raasteena

Kaikkia kolmea saman verran, mutta jos valkosipuli polttaa suuta lisää hunjaa teelusikallinen vielä ja sekoita.
Tuoksut on melkoiset, tuntuu että pursuu korvistakin.