Hyvää joulua ja parenpaa uutta vuotta

 

Minulle tulee joulu kuin hiipien, ei kiireitä ja tohinaa. Tänä aamuna juuri ajattelin että kaikille pitäisi suoda toipuminen näin kauniissa ympäristössä isojen leikkausten jälkeen. Minä olen onnellinen, että minulla on tähän mahdollisuus.

Hopeaniemi kylpylä on luonnon kauniilla paikalla suuren järven rannalla. Ajatelkaa minulla on mahdollista käydä täällä myös lady voimisteluissa ja pilates ryhmässä, oli helppo valita tuttu paikka. Ruoka on hyvää ja sitä on todella sydämmellä valmistettu.

Eilen kävi lapset äidin kanssa, jälleen näkeminen kirvoitti kyyneleet kun lapset suorastaan liimautui syliini, lapsiltakin tuli kyyleet. Kyllä he oli olleet huolissaan kun "toiminta mummu" oli oikein nukutettu. Lapset halusi nähdä mummun ennen joulua, ilmeisesti jokin todennus piti saada ettei mummua ainakaan katki leikattu.

Kyllä heillä oli silminnähden helpotus tästä tapaamisesta. Sanoinkin hyvästellessä että saamme kaikki kolme olla onnellisisa että äiti lähti teidän kanssa tänne asti 157km suunta näin joulun lähellä.

Söimme yhdessä, lötköteltiin sägyllä vuorotellen yksi lapsi kainalossa, kierrettiin kaikki jumppa ja boditilat katsomassa ja huikan leikisti lapset kokeili laitteita mihin ylettivät, sitä toimintaa hiukkan mukaan. Nyt lapset tietää missä mummu käy treenamassa ennen ja jälkeen leikon.

Kulta myös kävi illalla lötköteltiin toinen toisella sängyllä ja puhuttiin, minä tietty eniten lapsista. Tämä lähellä asuva "otto tyttö" käväisi myös pikaisesti, lapset ei päässyt kun heillä on nuhaa, mutta piirustuksia tuli sieltäkin niin kun omiltakin. 

Minulla oli yläselkään lyfan varmaan kirjoitin väärin mutta menköön, herätys käsittely. Hoitaja sanoi ohjeeksi juoda paljon ja kertoi että nukuttaa, ja se kyllä toteutui yli odotusten. 

Onnen tunne tänä aamuna oli sanoin kuvamaton ja se jatkuu edelleen.