Tämä piti tulla jo lauantaina mutta kun olin saanut kuvat ja kirjoitelmat valmiiksi, niin kas kaikki hävis piittiavaruuteen. Meni hermo näin moneksi päivää, menin tuulettaan päätäni metsään.

 

Kohtasin siellä tuon mörkön mutta ei pelottanut yhtään, siellä se lymyää sammalisa.

Täällä luulen käy metsän keijut valon tanssia ja tontut hiipailee.

Oho.... taas osuin varjona kuvaan.

Vañha jäärä ja...

Toisella puolella toinen jäärä. Pappa oli tekemässä puita pellon takana ja kävin vähän vaan pomottamassa.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Miltäni on vaivannut se selkälikkaus "keikka." Eihän se mikään kevyesti keikka ole jos raudoitetaan selkää, kuudes alhaalta päin lukien. Leikkaus on suunnitelmissa joulukuussa, päivä vielä aukii. Miettinyt olen ja pöyhinyt sieluni myllerykseen niin ettei muuta tahdo sekaan mahtua. Aloin kulkeen pitenpiä lenkkejä ja jotenkin nyt olen saanut psykattua itseni, etten jää sille keikalle vallan. Sydän ja keuhkot minua eniten mitityttää, niiden puolesta asia ei ole ogelmaton. Olen nyt käynyt fysikaalisessa helpottamassa kiristystä, jotta kuntoutuminen olisi helpompaa, pään kiristykseen se autaa heti, joten olis pitänyt mennä jo montavuotta sitte käsittelyyn.