Jerikonruusu pisti mietimään.

 

1298970273_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

1. Milloin aloitit blogin.

Aloitin blogin 18.4. 2008 itsekin hämmästyin, kun kaivelin että näin pitkään on vierähtänyt vuosia täällä. Monet on hauskat naurut saanut lukiessa toisilta mukavia juttuja kuvia katsella.

 2. Mistä kirjoitat, mitä kaikkea se käsittelee.

Puutarhaa, vaellusta, jokapäiväistä lekkeilyä eniten halua kuvia laittaa ja siihen omalaiseni tarina.

 3. Mikä tekee erityisen verratuna muihin blogeihin.

Tarinat on ihan minun koettua elettyä elämää ainutkertaista vain minua koskevaa.

 4. Mikä sai sinut aloittamaa kirjoittamisen.

Suru olin seurannut minua pitkään ja ajattelin että voisin minäkin yrittää, mutta meni vallan tähän kevääseen ennen kuin rohkenin uskalsin kirjoittaa vaikeista asioista. Vielä olisi sydämmen päällä äidin kohtalo mutta vaikka siitä on 50 v niin vielä mietin voinko kun asia ei koske vain minua.

Toinen syy miksi tykkään värkätä koneella on että samalla pysyisi pää kunnossa, toisilla voi olla sanaristikot tai pasianssi minulla tietokonen käyttö.

 5. Mitä haluaisit muuttaa blogissasi.

Selkeyttää kategoriat  ja ehkä perustaa vallan uuden, mutta aika maltti ei ole vielä riittänyt.

 

Haastan mukaan Tuan blogista,

  http://1000sanaa.vuodatus.net