Äiti soitti voisiko poika tulla kotiin jo tortaina. Heti hän alkoi laskeminen että nyt on yksi yö vähemmän kun siskolla.

Yäk yäk yäk.

Kerittiin me vielä kuitenkin Kilpilamelle lähtö aamuna kalaan, lähtö oli vasta iltapäivällä.

 

Tarkkana ollaan, pojalta yksi pääsi karkuun oli n 20 cm.

 

Mummulla ei edes nypännyt. Tänne tarvii tulla kun ilmat viilenee jos sitten saisi ylös kalaa.

 

Oltiin me jo Isolla - Parikalla ensimmäinen kalaretki, sieltä tuli 2 kalaa. Siellä meillä oli makkarat mukana ne paistettiin tulipaikalla.

Uimassa kätiin tietty monta kertaa, Räyskälässä on niin paljon järviä että saa käydä jokakerta uudessa rannassa.

Minä olin jo tortain huonossa hapessa, näin on hyvä kun istun ja olen vaan mutta kävele niin lääpästyn tosi kovin.

Pitää lähteä tarkastukseen.

^^^^^^^^^^

Olen nyt käynyt tarkistuksessa ja kaikki tehty mitä sydän päivystyksessä otetaan kokeita, no ei niin mitään poikkeavaa olen vain ylirasittunut. Lääkäri ei edes käynyt luonani vain hoitaja kertoi kaikki ok saa lähteä kotiin. Sain sentään uuden ajan maanantaille niin saadaan tuumailla mikä aiheuttaa olisko taantumaa tullut ja vaatisiko lähetettä jatkotutkimuksiin piste.