Reitti miten etenin omalla kohdallani..

Selkä magneetti kuvattiin jo 2009 ja sain silloin jo tiedon että siirtymää on n, 1 cm ja kehoituksen ottaa yhteyttä jos ei pärjää. 

Aijan saaminen sairaalan ortopedille kesti puolivuotta, siellä lähete magneettikuviin ja  kuvaukseen pääsy kesti hiukka vaille puolivuotta, tuloksien kuuleminen puhelimella. Pirskatti minulla oli sytäritärit samalle päivälle ja onnitelu soittoja tuli niin etti lääkäri päässyt läpi ollenkaan. Kunnes ite aloin kyseleen mikä ettei lääkäri soita, siinä hoitaja kertoi ettei siellä mitään hälyttävää ole elä vain normi elämää. Käsittämätöntä että selvitys vei puoletoista vuotta, lähetteestä tuloksiin. 

Siispä talvella 2011 otin yhteyttä mehiläiseen ja sieltä aika ortopedille. Hän kertoi, ensin tilataan cd:lle kuvat julkiselta, maksoi 30e sitten vielä uusita käynti. Käynnillä jo selvisi että leikkaus voisi olla toteutettavissa, mutta kysymys haluanko yksityisenä vai julkisella puolella. Minä siihen jos mahdollista julkisella ei tulisi niin kalliiksi.

Ensimmäinen aika olisi ollut jo toukokuussa, mutta minä tyrin sen, hölmö ! Sekoitin asiat kun olin saanut jorvista kirjeen ja ylihuomena tulee toinen toista paikkaa, luulin että minut on siiretty sinne. Siinä kerrottiin kerrottiin että tulee kutsu. hyvä minä oikein pähkäpää. !

No aikanan tuli kirje, asiakas ei ole saapunut varatulle ajalle vaikka oireiden puolesta olisi aihetta. Minä pistin eteläsuomen sairaanhoitopiiri sekaisin kun selvittelin asiaa, tulos minulle tulee uusi kirje kuviin ja ortopedille tuosten kuulemiseen. Nyt pistin puhelimeen hälytyksen ensikerran jo päiviä aikaisemmin ja kyseisille päiville että olen paikalla kun aikana on vastaanotolla.

Kyllä annoin palautteen ettei asiakkaan tarvi tietää kirjellä sitä että "kutsu kirje tulee aikanaa" vaan suoraan vain tietoa, mihin, milloin, mikä sairaala. Hoitaja kertoi että tieto mene kaikille hussin toimipisteille ja siksi tietoa tuli kolmesta toimipaikasta. Siinähän minä sitten soittelin kaikki kolme sairaalaa läpi ja selvittelin mikä mättää.

 Kuvissa käydessä kaikki meni hyvin olin paikalla jo 45min ennen, parkkipaikalla oli lippuautomaati häiritötillassa. Kun tuli takaisin autolle huoltomiehet tuli lippaat käsissä ja kertoi koneessa lippaiden olevan täysi siitä häiriö ilmoitus.

Minä tilasin uudelleen 12. 9 lippaat täysi, varoiks aamulla vähä lisäneet kolikoita että olisi taas täysi kun menen. No ei ollu täysi vaan piti maksaan, minä innoissani maksoin vallan yliaikaa. Annoinkin paikalle tulleelle rouvalle lapun, jos riittä ja pyysin laita hyvä kiertämään joskus.

Kyllä nyt pistää hiukan miettiin, yöllä kun unet karkaa jo neljältä silmistä.

Miehen tuomat puolukat 30l on kuivat ja nyt pitää alkaa niitä puhdistaan.